Jaarverslag 2019 / Jaarplan 2020

Onze kwaliteit Wij zijn trots op onze organisatie. Een goede organisatie laat zien dat er structureel én gestructureerd gewerkt wordt aan de dienstverlening. Vertaald naar Mundo betekent dit dat we iedere dag hard werken aan een nóg betere opvang voor kinderen. Zo vinden we de dagelijkse overdracht met ouders van groot belang. We besteden veel aandacht aan onze locaties en de materialen. We kopen kwalitatief goed speelgoed, repareren of vervangen zaken die kapot gaan snel en onderhouden de natuurspeeltuinen, zodat de kinderen hier veilig op avontuur kunnen. Ons eten is altijd gezond en biologisch waar het kan. We begeleiden onze medewerkers en stagiairs continu. En we gaan serieus om met je mening, of het nu een compliment, een verbeteridee of een klacht is. Die kun je trouwens aan ons doorgeven via kinderopvangmundo.nl/contact. Het is natuurlijk mogelijk dat je het niet eens bent met een bepaalde gang van zaken. We hebben een klachtenregeling, die bestaat uit de volgende fasen: 1. Bespreek de klacht met de pedagogisch medewerker op de locatie waar uw kind wordt opgevangen, of met de medewerker van het Servicebureau waarmee u contact heeft gehad. 2. Bespreek de klacht met een contactpersoon op de locatie. Dat kan de pedagogisch medewerker plus zijn, of de clustermanager. Samen proberen jullie een passende oplossing te vinden. 3. Dien een klacht in via het meldingsformulier op de site als je ook met het aanspreekpunt van de locatie niet tot een goede oplossing hebt kunnen komen. 4. Interne klachtafhandeling. De klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld, tenzij er omstandigheden zijn die dit belemmeren. In dat geval brengt Mundo je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte. Mocht interne klachtafhandeling niet leiden tot een voor jou bevredigende oplossing, dan kun je contact opnemen met Klachtenloket Kinderopvang. Meer informatie staat op klachtenloket-kinderopvang.nl. Het klachtenjaarverslag vind je op kinderopvangmundo.nl . 9

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE4NjQw